.

Pravila i uvjeti za dostavu

Sve narudžbe napravljene do 15.30h idu na dostavu sa isporukom u roku 24 sata osim otoka i mjesta koja su drugačije deklarirana.

Za nas pakete dostavljaju tvrtke Overseas, DPD, Hrvatska Pošta i većinu paketa dostavljaju već sljedeći radni dan. (ako je artikl na zalihi u centralnom skladištu) Dostava bijele tehnike za Zagreb je omogućena na kat dok za druga mjesta je do adrese bez nošenja.

Postoje tri oblika dostave:

1. Vlastito preuzimanje robe na skladištu

2. Dostava poštom putem kurirske službe

3. Dostava ModulDevet.hr-a ili dostava partnera (vrijedi samo za Grad Zagreb)

Ponuđena su prva dva oblika dostave dok se treći oblik tj. dostava od strane ModulDevet-a vrši sukladno dogovoru. Vlastita dostava se vrši na mjesto koje odredi ModulDevet.hr i ono se trenutno nalazi u skladištu u Rugvici.

Dostava poštom se vrši putem kurirske dostave po važećem cjeniku i to unatar grada Zagreba te izvan Zagreba po nešto višoj tarifi. ModulDevet.com zadržava pravo na formiranje vlastite cijene te da će snositi razliku troška između kurirske i ModulDevet.com internet prodavaonice.

Dostava od strane ModulDevet.com internet prodavaonice se dogovara sukladno opsegu posla. U slučajevima većih narudžbi ModulDevet.com će organizirati dostavu na dogovoreno mjesto i po želji kupca.

Tablica troškova dostave:

DostavaCijena
Osobno preuzimanje na mjestu isporuke u Rugvici 0,00 Kn
Cijelo područje Hrvatske-ovisno o težini 35 Kn + 
Paletno za velike pakete(bijela tehnika) 160 Kn
Dostava za otoke ovisno o težini 35 kn +

 Rokovi isporuke:

- Ako ste proizvodi nalaze na centralnom skladištu isporuka ide isti dan ako je narudžba napravljena do 15.30h.

 - Kod djelomične dostave poslati ćemo artikle koji su odmah dostupni u skladištu, a ostale kada budu raspoloživi.

- U slučaju djelomične isporuke trošak dostave ćemo vam zaračunati pri svakoj isporuci.

 - Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

 - Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete.

Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja (dostava Overseas) ili najkasnije do kraja radnog dana . Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na "Izjavi o preuzimanju" (mjesto za preuzimanje Zagreb) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku).

Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa. Ako vam je paket dostavila neka od službi i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu.

Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu prodaja@moduldevet.hr ili na broj telefona +385 98 19 29620.

Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, Overseas naljepnice i opis oštećenja. S referentom ModulDevet.hr možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi. Iz 13 godišnje prakse možemo reći da nismo imali problema ili neriješenih oštećenja paketa koji bi rezultirali gubitkom vrijednosti za kupca. Svi naši ugovorni partneri za dostavu su obeštetili primatelje ako je došlo do oštećenjena prilikom dostave.U 99% slučajeva ide zamjena za novi proizvod.

Tako da svojim kupcima možemo jamčiti da ne snose rizik za naručenu robu ako se dogodi šteta u transportu.

Osobno preuzimanje Osobno preuzimanje i povrat robe je u MSAN distributivnom centru 10370 Rugvica, Dugoselska cesta 5 blizu (Dugog Sela) Skladište se nalazi neposredno uz autocestu A3 kod čvora Rugcica, odnosno prve naplate postaje iz smjera Zagreba prema Lipovcu. Nema naplate cestarina. Robu je moguće podići nakon potvrde virmanskog plaćanja.

Nije moguće plaćanje gotovinom u skladištu.

RADNO VRIJEME SKLAŠITA ponedjeljak - petak 8:30 - 17:00 subota od 9:00 -14:00 h