.

Servis za većinu proizvoda obavlja MR servis ili ovlašteni servisi proizvođača.

Poslovnice:
Centralni servis Rugvica
Dugoselska cesta 5,
HR-10370 Rugvica
Tel. (01) 640 1111
Fax. (01) 3654 982

Prijem Zagreb
Radnička cesta 1A (VB centar)
HR-10000 Zagreb
Tel. (01) 640 1111,
Fax. (01) 3654 982

Customer Service Plaza - Servis Samsung uređaja
Ulica grada Vukovara 269D,
HR-10000 Zagreb
Tel. (01) 640 1111
Fax. (01) 3654 982

Servis Split
141. brigade 1B, (Mejaši)
HR-21000 Split
Tel. (021) 684 000,
Fax. (021) 684 001

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa.

ModulDevet.hr ne odgovara za materijalne nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari po zakonu o obveznim odnosima.

Kupac je dužan čuvati račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom.

Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.

PODACI:

Tvrtka: Novi Forum d.o.o sa sjedištem u Zagreb
Upisana u Trgovački sud u Zagrebu /broj/ Tt-10/21243-2
Račun u Raiffeisen Bank Austria, ŽR: 2484008 - 1103028931 IBAN: HR6124840081103028931
MB: 1944568
OIB: 92006302133
Iznos temeljnog kapitala društva: 20.000kn uplaćen u cjelosti.

Direktor: B. Pleše
e-mail: info@novi-forum.com

Kontakt: +385 98 19 29 620